Sunday, December 14, 2008

~ threadmill ~

introducing uwais new threadmill. baru sampai direct dari jb. hari2 uwais kena jalan kt threadmill ni. moga2 uwais pasni cpt la uwais jalan.






wah adik... over tau... adik kalau naik atas threadmill ni, abang mesti bising!!

nota kaki: wah.. pasni ibu pun leh kurus lah ni klu rajin jog kt threadmill nih... ngehngehngeh

5 comments:

Lucky Fingers said...

hua hau hua.. tak tahan baca nota kaki tu ha... sape yg nk kene naik threadmill ni ibu oooiiiit.. hehehee... yg baby adik pon satu hal nye.. nak gak publisiti tu.. hehehe.. cute kids la..

uwais tak bergaya kat threadmill dia ke? mesti dia suka kan? moga dia besar nnt dia tau berbakti pada ibu n daddy dia.. amin!

Jake's Daughter said...

ewah2..pasnih kurus la mala..akak jugak yg sibuk2 nak kurus x kurus2 jugak..huhuhu
jeles nih jeles..uwais...kasik aunty ieda pinjam threadmill jap bole x?? kang anuty dah slim..aunty pulang la balik...

ibu_uwais_ameenah said...

kak iza : huhu... adik mmg suka inteprem! abang nye gambo x sempat snap. tp dia ckp dia nak tido atas threadmill dia aritu. sekali tu ibu bg adik tido dlm bilik je trs dia jerit "ibuuuuuuu..." sambil nangis, huhu last2 trs tido kt bilik ngn ibu... hihihi

kak ieda: akak tanya la uwais sendiri dia kasi ke tak. sure dia ckp "no!"... adik baru panjat threadmill je abang dah ckp "adik.. tu abang punya lah!!" ngehngehngeh...

Anonymous said...

i tot u said ur daddy dont mind u chubby.. so why u want to kurus pulak??..

ibu_uwais_ameenah said...

anonymous: sajeje, bkn nak kurus cam model tuh.. :D

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers