Monday, January 5, 2009

aktiviti ptg ahad

pas antor ddy kt klang sentral, kami jenjalan kt bawah umah, tgk la aktiviti kami anak beranak... peep... enjoyyyy....

















8 comments:

Jake's Daughter said...

uwais..nih aunty ida nak pesan...rajin2 terapi tau..
nanti bole cepat2 jalan...
sayu plak hati akak mala..tgk uwais..tp insyaallah...satu hari nanti uwais bole jalan tanpa bantuan alat sokongan...

Anonymous said...

Comelnyer Ameenah !!

ibu_uwais_ameenah said...

JD : thank you sis! (nothing much i can say, u know y la kan!)

Anonymous : A million thanks, ameenah memang somell!!

.:: Lucky Fingers ::. said...

mala.. kiss uwais for me, n not forgetting baby girl skali.. bila tengok wajah uwais tu, hiba jerr hati i ni.. walaupun tak kenal dia, tapi hati dah rasa sayang sgt2 kat uwais... kuat btul smangat dia.. krn ape? kerana dia ada ibu yg turut kuat membantu dia.

ibu_uwais_ameenah said...

..... x tau nak ckp apa dah .....
thank you sis...

nota kaki : berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul!!

Tinaz Luv Bakerz said...

teruskan usaha, doa dan tawakkal...insyaallahh..ameeen

Tinaz Luv Bakerz said...

ank dara tu aku cop la ehh..heheheh

ibu_uwais_ameenah said...

amboi tina....

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers