Friday, January 2, 2009

en. mail balik malam ni!

huhu.. td dpt call dari ddy. dia ckp mlm ni jemput dia. aikk.. ibu terpinga2.. ibu salah dgr ke?? (psl smlm ada ke ddy suh ibu amik cuti arini blk segamat, katanya ddy demam!!) daddy oh daddy... ibu dh x leh nak berhuha-huha lah. asisstant dah tadek, semua nak kena buat sendiri. so, sendiri mau ingat aaa... so mlm ni pegi la amik daddy kt pudu. katanya nak ke library... biasa la awal sem kena la carik buku yek daddy... nak ikutttt!! (psl ibu pun nak cari buku jugak!!)
nota kaki 1: nak ajak anjang ngn adik g amik ddy sekali ke or ibu nak g ngn abanglong je ekk??
nota kaki 2: ibu dah update cuti-cuti ~ day 4 semalam, tgh upload gambo, uwais g sign out lappy lak, sabo jelah! arini plak kt opis x bwk card reader... for my reader, sabo ye will publish soon

4 comments:

.:: Lucky Fingers ::. said...

oww.. tertarik ngan nota kaki tu.. part uwais sign out tu.. hua hua hua..sama arr sebab kadang tu, daniel pon sesuka ati jerr nak offkan plug.. sometimes, bila battery da penuh, i took it out. so rely on power cord jer.. bila datang hero.. habessss di off nyerr.. geng arr abg uwais ngan adik daniel ni.. :D

ow.. masak pe mlm ni? maklumla abg mail balik.. hehehehe..

ibu_uwais_ameenah said...

itu la akak.. sabo jelah. dah kena marah, pastu merajuk, x mo kawan ibu katanya. tp dlm x mo kawan, x sedar tu dia tgh bersandar kt kita... hihihi lawak betulkan budak2 skrg nih... x masak la kakak ku, sll g amik dia blk trs mkn luar je.. selalu singgah fast food je. tp ingat mlm ni kena carik nasik la. lapar. lunch x mkn tadi... tp dlm pala otak ni dak pikir dah.. esok bekfast masak nasi lemak!!

a.c.H.i.k.A.n.i said...

hamboi-hamboi...ibu excited nak jumpa daddy..hati bebunga-bunga ye..

Jake's Daughter said...

Amboi mala....suka mail balik....

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers