Sunday, February 15, 2009

> m.i.m.p.i <

korang percaya pada mimpi?? mcm2 yg kita mimpikan... seram, takut, sedih, happy... semua ada... nak kata percaya, x percaya, terserah pada individu itu sendiri. pada ibu, kadangkala bila mimpi itu datang, ibu harap ia menjadi kenyataan. semuanya urusan Allahkan...


nak citer psl mimpi ibu mlm tadi... ia datang lagi... kali ke 5 rasanya... apa maknanya... Allah aje yang tahu... ibu mimpi uwais berjalan!! sungguh!!! maybe coz ibu terlalu memikirkannya kot... psl tu lah termimpi2 smpi 5x! lama dah x mimpi ni... last ialah tahun lepas. x sure bulan berapa...


semoga mimpi ibu menjadi kenyataan... insyaAllah!! Amin Ya Rabbal Alamin!!



5 comments:

rizza said...

insya'allah.. semoga mimipi jadi kenyataan...

ibu_uwais_ameenah said...

Amin... Ya Rabbal Alamin!!

GiGGLinG GaL said...

Amin..Amin Ya Rabbal Alamin..

mak long uwais ameenah said...

dik....aku pun harap mimpi kau tu termakbul & jd kenyataan.....banyak2 la berdoa dgn Allah s.w.t....Dia yg Maha Mengetahui

aku pun tak putus2 berdoa utk uwais....supaya satu hari nnt dia dpt gak berjalan.....AMIN

ibu_uwais_ameenah said...

thanks akak... kdg2 x tau mcm mana nak ckp dah perasaan aku ni.. biar aku simpan kejap2 dlm hati aje..

semoga Allah dgr doa aku (dah cam citer indon la plak)

kadang2 kita patut bersyukur - ko penah ikut aku g spital kan? ramai lagi yang 10x lebih teruk dari dia.. mcmana perasaan parents diorang ek??

ibu teringin nak tanya, tapi ibu x mampu... pasti air mata yang keluar dulu dari kata-kata!!

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers