Friday, March 6, 2009

rajinnye abang long...

abang long ni mmg rajin... selalu tolong ibu masak la, basuh bilik air la, basuh mangkuk tandas la... serius tau... menyapu pun dia sibuk nak tolong..

skrg, addicted to mesin kan kain baju. suka tekan on & start... pastu tutup pintu washing machine tu... hehehe... ni kalau mandi, siap basuh baju sendirik.. ekekek...

abang... bankrup la ibu kalau guna shower gel sayang oiii... x pela... tis is process for him to learning something..

kalau ibu tgh sibuk masak... dia pun nak masak... ibu bagi dia sayur ke kacang ke, then bagi periuk kecik, bagi sudip, masak lah dia sendirik... ekekekeke... siap ltk kicap lagi dlm 'masakan' dia... pastu siap cakap... 'ibu... dah siap!!'













nota kaki : sila abaikan persekitaran my bathroom yer...



*cheers*

6 comments:

rizza said...

rajin dia basuh kain ye...good boy!!

jajazuzu said...

kak, mak ai kata kan...bebudak mmg camtu. suma kita buat, dia nak buat. tapi kalo dah besar....terjerit² sruh tlong pun dia x mahu...hehehhehe

ibu_uwais_ameenah said...

kak wan : mmg rajin....

jajazuzu : yeke... hrp2 bsr isok idak le dia gitu... amin... (doa ibu telus! - bak kata kak iza :D)

PA Ranger said...

fuh...senario kt bathroom tu 18x ler..klu anak dara aku tgk naya ni..

ibu_uwais_ameenah said...

PA Ranger... nasib uwais blocking kalau tidak.... scene kena potong le gamaknye..

HaNiM PoSh said...

anak sulung mmg mcm tu...sgt2 rajin & brtanggungjwb..mcm hanim...hahha

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers