Tuesday, June 9, 2009

sambal udang petai *nyumy*nyumy*

sangat menarik bukan??

pembuka selera ibu nih!!

tapi apakan daya,

x boleh makan la..

bukan sebab apa..

bapak asham nak balik jumaat ni...

nanti dia bising!!

petai adalah makanan larangan di rumah kami (except kalau dia xde... hehehe...)






6 comments:

GiGGLe GaL said...

wahai incik mail, petai kan sedap.. makanan yg membawa kepada kesihatan..mencuci darah..sila la cuba..

sekian...


mala.. just trying to tell incik mail..hihihi

tHrEE oF us said...

owhh nehhiiii.... x suka petai jugak.. kita geng yok bapak asham.. ngehehe

suealeen said...

akak lebih sukakan jering dari petai... hehehe.. lagi la menusuk hidung baunye...

Jake's Daughter said...

AKU SOKONG MAIL.....Tiada petai dan bende2 seberbau dengannya di rumahku....hehehe

ibu_uwais_ameenah said...

2 lwn 2 nampak gayanya...

nape la incik mail x suka petai ye?

yg pasti uwais juger tdk sukakannya...
yg sedihnya aritu try kasi cik meenot mkn, dia pun x suka....

huwaaaaa.....
sape nak geng ngn ibu nih??

suealeen said...

nampak gayanya mala kena beranak sampai dapat anak yang suka makan petai la nampaknya. kalo tak, tak de geng plak karang... kuang³

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers