Friday, June 12, 2009

tag from JD

1.Ape perasaan anda sekarang?

Happy sebab dot dot dot.... awesome!!

2.Saya nak makan?

tingin nak mkn rojak mamak kt port klang!! semlm buat keje giler blk keje g port beli nasi ayam badrul, nak beli rojak, tutup lak semalam... xpe, esok ada kenduri kt sana, akan ku singgah mkn rojak mamak bersama famili terchenta (daddy, uwais, ameenah, mak, kakak & adik-adik! ahaks!!)

3.Saya tak suka?

***** **** ***** ******!! (its a person - sgt hadap dgn dia hokei!!)

4.Impian saya?

Jadi suri di hati daddy, ibu yg baik kepada anak2, mendidik anak2 jadi org yg berguna dunia dan akhirat. impian pertama sebenarnya ialah melihat uwais berjalan seperti rakan2nya yg lain

5.Haiwan yg saya tak suka?

org mesti x percaya, k.u.c.i.n.g (ada sejarahnya-masa part 3 kt itm, ada dlm kul 4.00 pagi ada kucing msk dlm dorm, telah lalu atas kami2 yg tgh tido. sgtlah terkejut, kucing pun terkujat, terus cakar tepi keti ibu. siap kena ambik injection coz doctor ckp takut ada infection)

6.Saya harapkan?

uwais cepat berjalan!!

7.Jika boleh putarkan mase?

nak belajar betul2 dpt result bagus2...

8.Saya pada 10 tahun akan datang?

punya keluarga yg bahagia, tiada plan penambahan ahli keluarga (oh... susah nanti if uwais x boleh berjalan lagi) semoga rezeki semakin murah...

9.Handphone saya adalah sebuah?

LG

10.Saya pernah bercinta sebanyak?

Yang pasti lebih dari SEKALI....(jangan tanya aku berapa kali ek......) (jawapan copy paste kak ida nye.. hehehe...)

11.Saya suke pada?

Muhamad Ismail Pahmi, Muhammad Uwais Al-Qarni, Nur Qashrina Ameenah, my mother, my parents in law, my brothers & sisters, bro in law, sis in law, friends dulu kini dan selamanya...

12.Kawan2 saya?

ibu punya ramai kawan, from my childhood time, schooling, uitm & colleague. tp rasanya kwn2 yg best ialah dari kecik smpi zaman uitm.... love my all friend!!

13.Pernah dikhianati?

itu sudah semestinya!! geram geram dan geram!!

15. Saat paling menyakitkan???

lembu punya susu, sapi dapat nama

16. Kalau dunia anda yang punya..Mau buat apa ek???

hapuskan terus tembakau, supaya xde org isap rokok dah!! (patut la org dok ckp psl kotak rokok skrg nih, ibu x tau pun la ni dh ltk gambo2 kesan dr menghisap rokok... maklum la org sekeliling ibu x smoking!)

17. Kamu mau TAG saper????

x mo tag sesape.. sape nak buat, buat la... =D

nota tag :- kak ida, utang settled ek, ada lagi satu postpone!

*tag*

2 comments:

Jake's Daughter said...

Time kasih mala sbb udah menjawab...

ibu_uwais_ameenah said...

sesama kak!

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers