Wednesday, July 15, 2009

boleh kah??

boleh kah ibu berpisah ngn busuk masam ibu??

walaupun hanya untuk setengah bulan??

ish.. ish..

mesti hati tak keruan kan!!

rindu tak tertahan kan!!

xpelah sayang,

abang nak sihat kan...

nak cepat jalan kan...

pegi lah ikut atok,

berurut...

ibu doakan abang..

ibu sentiasa doakan abang,

supaya cepat berjalan

macam adik...

nanti hujung bulan ibu datang amik ye sayang!!

nota urut :- atok+nenek mau bawa uwais ke JB... nak pegi berurut... mau plak dia ikut~~ almaklum la kezen dari taiwan turut serta..... uwais... uwais...

*uwais... ibu sayang kamu!!*

5 comments:

GiGGLe GaL said...

alah.. part nih yg sadis ni... kuat semangat uwais kan..
harap2 awak pun kuat smangat sama.. sy pon doakan untuk dia. amin.

ibu_uwais_ameenah said...

thanks kak... lama kita x berchatting!!

Bed said...

bile tu?uwais dah balik ke?aku paham perasaan tu..mana ada mak yg nak pisah ngan anak kan...takpe izinkan uwais ikut atuknye....tu pun utk uwais jugak kan...
mana tau pas urut nanti uwais buleh jalan....takpe uwais kan gud boy...abg yang kuat semangatnye...mesti adik pun akan rase ketiadaan abg long kan....

ibu_uwais_ameenah said...

tu la pasal bed.. ni pun adik dah tunjuk aura2 x besh abang dia xde esok...

Bed said...

pitty to meenah too..pisah ngan abang..
harap2 everybody ok...ibu,meenah,uwais yg kejauhan...

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers