Tuesday, September 15, 2009

feveret food time raya~~




arini nape ntah

bebudak kt opis ni dok cakap pasal makan

ada yg lapar, x sahur lah

ada yg nak makan nasik lemak ngn teh tarik lah..

me??

pun tak terkecuali...

mau makan apa yer....

makan L.E.M.A.N.G

giler arghhh kalau time raya tak dapat benda ni

rasa hidup tak sempurna kot (ceh konon!)

kalau bab lemang paling suka

tang pangkal tu... tang lembik-lembik tu...

wah... syorgaaaa...

tapi...

tapi...

tapi...

tahun ni raya jb...

jb mana de lemang

bak kata liza salim,

kat jb banyak lontong kering...

huh...

kalau ibu beli lemang, nan ado orang nak makan

ibu melantak sensorang... (ikekeke)

lontong kering pun lontong kering la...

pun

i like jugakkkkk...


*craving*

5 comments:

~~~ kay ~~~ said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 1430H
MAAF ZAHIR DAN BATIN

IMD153 said...

ibu uwais....beli aje...nanti pasti ada yang makan......

IMD153 said...

Klu tak de yang nak makan boleh past kat saya......hehehehehe

ibu_uwais_ameenah said...

kay ~ selamat hari raya jugak utk awak!!

IMD 153 ~ harus beli, kat pekan rabu... tp camne nak pass kat awak yerk...

Bed said...

yaa aku pun suke lemang+ketupat palas taw...

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers