Sunday, October 18, 2009

Cloudly With The Chance Of Meatballs

semalam kami g menonton cerita nih. bapak asham yang ajak. plan nak g swimming hari ahad cancelled.


khamis ni kan uwais ada maxilo, so x nak la dia demam ke batuk ke. nanti susah plak postpone operation lagi.

boleh plak tu uwais ingat kami nak tengok papadom, tapi x molah, baik layankan dia tgk citer meatball.

sebelum masuk wayang uwais dah ternampak plak MPH. mintak nak beli buku (ish... yg dok ada kat umah pun x baca2 lagikk) belia buku meatballs ni. RM7.00.

first time bawak asham keping tengok wayang. at first ok, diam, tengok je, gelak-gelak. tinggal 1/2 jam show nak abis, dah x senang duduk. nak diri la tengok belakang la, jerit-jerit la... adik.. adik..

dalam keta otw balik, asham boy ngn asham keping dah tertidur....












*cloudly*

4 comments:

What's luv gotta do ? said...

wahhh best tak watie? tgk yang 3-D show ke?

ibu_uwais_ameenah said...

idie :- best-best... rugi tak tengok..

Bed said...

lama betul aku tak tgk wayang!!1

ibu_uwais_ameenah said...

bawak la shasha, dia dah besar tu...

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers