Friday, October 2, 2009

tidur dalam iman...

setelah hampir 2 bulan cik kak tu x berendoi
gara-gara buai dia yang hampir patah..
finally...
ibu dah bawak g welding dah semalam..
welder tu tambah plat kat bawah & pateri besinya
x sampai 15 minit pun...
cost?? 10 hengget je dik non!!



budak yang tido x sampai 5 minit pun pas masuk buai...
tanpa susu lagik...
hebat sungguh penangan buai bagi cik meenah!!




nota buaian :-senang ibu nak buat kerja!



*buai oh buai*

2 comments:

dina said...

betul3x... tu watie. bila anak tido buai senang sket kita nk wat keje coz dia tido lena... tabik spring la... siap g welding tu... bleh guna lama turun temurun, cam buai anak aku da berusia 25thn masih teguh berdiri...

ibu_uwais_ameenah said...

memang senang giler nak buat keje. lagi pulak meenah pandai hayun diri dia sendiri dlm buai!

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers