Sunday, November 22, 2009

telekong oh telekong




Akhirnya!! Dapat gak aku siapkan telekong si kenit ni... Kain dah berkurun beli (beli time sambut Ramadhan kat Segamat tempoh hari~giler lama tuh!!) Baru dapat siapkan. Sian Ameenah kalau nak solat je x pakai telekong. Hehehe.. pasni excited la skit dia....








*love*

3 comments:

mamashasha said...

alahai comelnye anak dara ko ni!!shasha pun mintak aku belikan...selalunye kalau semayang dia pakai tudung aje ni tak dah mintak kain pulak...

ibu_uwais_ameenah said...

beli aje bed, tgh dia gian tuh.. meenah semayang bogel pun penah, psl baru lps mandi, aku plak tgh semayang time tu... lawak giler..

mamashasha said...

mesti ko tahan gelak kan!!!

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers