Saturday, December 26, 2009

Gema Zafana 2009





Ingatkan nak belanja en. suami ke gema zafana, tapi dia sibuk plak dengan Minggu Wawasan Siswa UiTM. Mengomel kejap orang tua tu. Bukan RS, tup-tup jadi pengarah. Dy, orang percaya kat kita. ikutkan saja! I know u can doi it!



Actually aku pun teringin gak nak pegi tengok zapin ni. Aku bukan jenis yang minat seni, tapi sebab en. suami dah minat kadang-kadang tu terpengaruh jua... Hehehe.. cuma badan ku saja yang keras kejong! Hik Hik!!




en. suami (di suatu ketika)









*zapin oh zapin*

2 comments:

mamashasha said...

wahhh en mail pengarah gitew...cayalah....terbayang lak memori jadi PM dolu2...kahhhhbyk pengalaman kan???saat2 histeria tu betul2 menguji aku...ehh melalut pulak...
ate kalau dah somi yg suke isterinye pun akan terikut2....hehe kat mana tu ?

ibu_uwais_ameenah said...

yela bed, aku pun teringat zaman dolu2... tang tarian, aku angkat bendera putih beb, bkn ko x kenal aku!!

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers