Saturday, January 9, 2010

cuti

Walau idea datang mencurah-curah.

Walau hati tak sabar-sabar nak bercerita.

Tapi apa kan daya.

Mood menulis memang tiada.

Zero.

My followers, sabar yer.

Will update soon!

nota cuti :- sibuk menguruskan uwais tadika, rumah-tangga dan yang sewaktu dengannya! Oh ya terlupa. untuk follower saya izanighazali.blogspot.com, jemput la saya jadi reader awak! ibu_uwais@yahoo.com. tengkiu!!

3 comments:

mamashasha said...

asyik coti je...hehe uwais canner?hope everything run smooth next week....insyallah..

ibu_uwais_ameenah said...

uwais ok bed. 2 hari aku kena tunggu dia kt tadika. day 3, aku tinggalkan aje dia. nangis kejap je. day 4, x sabar2 nak g sekolah. ceh ceh.. siap nak salam aku dlm keta... mcm la aku x kena dukung dia masuk kelas!! aduhai anakku!!

mamashasha said...

budak2 mala biase arr....then masa kat sekolah mcm mana dia?

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers