Thursday, February 18, 2010

saya sudah tukar. anda??

saya sudah tukar.



anda??

ia memberi kemudahan pembelian tanpa tunai di tangan.



setakat ni aku cuma guna maybankard.




tu pun limited place.




selalu pun shopping kat mydin




(pasal kat situ je yang aku tau boleh guna maybankard)




tesco ke giant ke x pulak aku tau.




rasa-rasa x boleh kot.




oh ya. maksud aku maybankard yang lama tu.




yang kaler kuning tu.




tadi time lunch lari ke taipan kejap.




sib baik x ramai orang




parking pun sonang.




selain tu dapat voucher-voucher free




dari baskin, johny's etc.




so... faiti lor...




tukar cepat!!

oh yer, selain dari tu leh join contest jugak.



*debit kad*




2 comments:

mamashasha said...

ha samala ngan aku maybank kad aje yg ade aku selalu pakai kat JJ....org dah tuko debit kad...satu lagi itu semangga je kad atm yg aku ade selain bsn,.....baru tghari tadi isi form standard chartered debit kad tu pun sebab diorg dtg office....kalau standard chatered dpt rebat 7% for petrol....

ibu_uwais_ameenah said...

yeke bed. aku setakat ni mbb ngn hlb je la..

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers