Wednesday, April 7, 2010

kena hijack

Korang... takutnya aku!! Macamana kalau korang punya facebook, blog, YM, email dan sebagainya kena hijack?? Takut aku weiii. Benda ni happen to society course daddy. Semua gadget kat dalam tu gone!!

Semua entry hilang!! Gilerr arghh.. Tapi lepas diselidiki, ternyata student course tu jugak. Dengar-dengar dia tak puas hati dengan exco baru. I don't knoww.. Ibu link dengan blog ni pun pasal nak tau berita, mostly pasal aktiviti la. Kalau daddy x balik tu, memang ada aktiviti  dengan society la kan (adakah daku jeles) huhuhu.. Walau dia ada inform, curiga itu perlu.... hehheh!

Sebelum ni aku pun pernah hadapi situasi yang sama. It happen on 2005 rasanya. Asalnya aku cuti. Lepas balik dari cuti, tetiba email aku (ibucute@yahoo.com) bound. YM x boleh, email x boleh. Time tu plak tengah kemaruk friendster, faster tukar email. Nasib baik la ada email yang sekarang nih. Kalau tidak menggagau la nak create email lain. Ceritanya bermula bila colleague aku yang tempat dia takde internet guna pc aku kat opis ni. Dia guna YM, bila aku balik je dari cuti, aku nak log in ym aku terus tak boleh, bukak email pun tak boleh. Sampai sekarang aku tak tau apa yang berlaku sebenarnya.

Janji email aku sekarang yang dah hampir 6 tahun aku guna akan will be last forever. Aku setia dengan yahoo nok!!



*hijack*

No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers