Monday, May 24, 2010

Lagenda Budak Setan

aku nak tengok cerita ni lah. saja teringat zaman dulu-dulu. tapi bukan nak tengok pasal teringat kekasih lama... no.. no.. no.. cuma aku teringat jalan cerita dia, disamping pelakon yang aku rasakan boleh tahan hebatnya.

rasa macam nak pergi berdua aje ngan MIP. tak tau le dia mau ke tak mau. takut suruh dia heret benih cinta kami tu je. huhuhu... selalu, kalau aku nak tengok wayang, selalu aku x tengok masa mula-mula dia tayang. aku suka amik hujung-hujung untuk pergi tengok. dalam minggu ke 2 or minggu ke 3. time tu orang dah kureng sikit.




daddy, nak tengok....





*cinta remaja*

3 comments:

-yana mz- said...

saye pown nak tgok!!!

MIP said...

hujung bulan...dalam 19 hb nie @ 20 hb....

ibu-uwais-ameenah said...

tengkiu darling! anak-anak?? bwk uwais tgk kappow lah ek, buleh?

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers