Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu

~~ dah auto publish, Ahad lepas. sekali x keluar da... cek punya cek, rupanye date schedule terbalik. naya je kang keluar 5/9/10. instead of 9/5/10. adoyai.~~



hari ni 9 May 2010 seleuruh dunia meraikan hari ibu. aku? selalunya wish sahaja untuk 2 insan istimewa dalam hidup aku. jarang beri hadiah. kadang2 kalau berkesempatan, ada jugak beli. tapi lately ni xde lah. pada aku wish pun dah cukup. (eh, iyeke?? - abis la kalau en suami baca ni...)

arini. aku masih di jb. sabtu celebrate wedding BIL. congratulations bro! so aku akan bercuti sampai hari selasa, insyaAllah.

bersempena Hari Ibu ni, saya nak ucapkan selamat hari ibu untuk bonda saya yang dikasihi, Puan Salmiah binti Mat Saad. terima kasih mak sebab melahirkan adik, membesarkan adik. adik sayang makkkk giler!!


*bonda saya*


keduanya, untuk mak mertua saya, Puan Jamaliah binti Kasmin. Selamat hari ibu. terima kasih kerana sudi terima saya sebagai menantu, terima saya dalam keluarga mak. Saya sayanggg makk!!



*bonda mertua saya*



nota bonda :

ibu pun berjanji untuk diri sendiri, nak jadi ibu yang baik pada anak-anak ibu, jadi isteri yang baik pada daddy (eh, selama ni nakal ke?) ibu janji ibu akan besarkan anak-anak ibu dengan penuh kasih sayang. kalau ibu marah tu maknanya ibu sayang.. semoga anak-anak ibu jadi insan yang berguna dunia dan akhirat. biar la orang nak kata apa pada ibu, ibu tegar menerimanya. jangan sekali-kali hina anak-anak ibu..


to all mummy, mak, ibu, bonda, ummi, amma, mama all around the world






2 comments:

-yana mz- said...

so sweet..hee..happy mother's day to kak mala..

ibu-uwais-ameenah said...

tengkiu~~

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers