Tuesday, June 22, 2010

break fasting

hari ini saya puasa. puasa sunat rejab.

tengah dok fikir nak berbuka puasa apa arini.

ok mari kita tengok apa yang diidamkan ibu ni!



asam laksa - meletup habis ni!



laksa johor - daddy's fav!



nasi dagang - ikan yer, tak mo ayam!



lontong kering - ni kat johor aje ada.
tapi skrg ibu dah tau kat metro usj ada kedai jual for bekfes!



mee rebus - oouccch!!



talam suji - mak mertua saya buat!



cucur badak - yang mak saya buat. mantap!



heheheh... berangan sungguh saya. nafsu!! giler nak melantak tu semua. saya rasa dari list di atas, takde satu pun saya dapat makan harini. sebab apa? sebab saya dah buat karipap sardin malam tadi. so, balik kerja karang goreng saja. tapi nasik? lauk apa? ada ayam, daging cincang, ikan kerisi, sotong. masih memikirkan apa nak masak ek.....



my karipap sardin - ada sardin, telur & bawang merah. terbaeekk!

susah-susah saya buat claypot chicken rice aje la. senang!
cuma perlu beli sawi & daun bawang~~




tapi... tapi... tapi... otw balik pun kadang-kadang boleh ubah fikiran nak makan apa nanti! heheheeeee...





*eat*

2 comments:

-yana mz- said...

kak mala..nk mee rebus..erm..sedap nye..
dah lame x mkn..

ibu-uwais-ameenah said...

yup... aritu ada ubi keledek nak buat, dah beli mee, togeh, sekali tu x buat da.... :(

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers