Wednesday, July 28, 2010

percutian di hospital segamat ~ day 2

day 2. Ahad. Subuh-subuh aku dah bangun. maunye idak. dr marhaini cakap malam tadi kalau demam dah kebah, boleh la balik esok ke... yo yo or je aku mandikan uwais pakaikan baju cantik-cantik. uwais siap tanya, ibu kenapa pakai baju cantik? (ibu pulak siap pakai jeans lagi...) ibu cakap la mana tau boleh balik arini... (i wish i could...)


file uwais

around 9.00 dr najimudin datang cek. sumpah dia ni bukan macam doctor, berjambang, pastu bersongkok. selayaknya macam ustaz la.... dia cek-cek, cakap batuk tak ok lagi, tahan lagi, tengok esok macamana... (sad...) takpelah... kang dah kuar spital, demam lagi, batuk lagi, lagi susah.... nak kena pi spital balik...


label uwais

pagi, MIP datang kejap sebelum modul dia start pukul 10. aku plak dah pesan kat anjang uwais bawakkan laptop. mati kutu mak xde internet. dalam tengahari mak datang ngn nash & cik meenot. wah bkn main lagi si kenit tu ye... mak lepak then dalam 1.30 dah nak balik, pasal penat ke BP semalam pun tak hilang lagi...


kena kurung.. (katil dia tinggi)

elok dorang balik, nak le aku bukak laptop, cissskek betul, dia tak bagi charger... celah mana nak bukak ni.. sabo jelah... petang tu dah pesan kat MIP suh bawak charger...


layanzzz... puspa ST12

petang dah dekat pukul 6.30 baru MIP datang. duduk-duduk, sembang-sembang, kejap then pukul 7.00 dah nak kena balik. sempat kirim suruh beli nasi goreng daging merah. bukannya aku ngengada ke hape. aku ni kalau makan nasi spital kompom susah nak b***k. ish ish ish.... dalam 7.30 MIP call suh pegi depan amik nasi. berangkut la aku dgn si uwais tu... malam, makan nasi, uwais pun tumpang sekaki, sambil FBing. malamnya uwais tido awal. ibu, biasa la dah ada laptop, tahan le mata. cuma tak berkesempatan hapdet blog saje...


no matter what, i luv u until end of my life!!





No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers