Friday, July 2, 2010

Practise make perfect!

Uwais. tulisannya memang la hodoh (dulu). namun, kerahan latihan oleh ibu membuatkan tulisannya makin lama makin cantik (siyes!) kalau cenggini tak payah pegi occupational therapy pun takpe. practise je kat rumah. pegi pun tak guna, terapis pemalas. cuba perhatikan masa dia mula-mula buat latihan no 5. juga lihat latihan no 15.

oh, ibu teruk di situ. masih underestimate uwais. apa ni... entry lepas pun underestimate, entry ni pun underestimate. dah 3 + 1 wording underestimate digunakan. chooii... boleh plak ibu suruh dia mengaku sape yang buat latihan no 15 ni (teruknya ibu kan) tapi lepas diselidiki dengan pengasuh dia, ternyata benar memang dia yang tulis sendiri. ampunkan ibu sayang! 

betul la tu orang cakap.


~practise make perfect~



before

after

 

the end.





nota :- sungguh jenuh nak snap picture, kamera rosak!




4 comments:

Rizziela said...

Wah...semakin maju anak bujang ni

ibu-uwais-ameenah said...

ziela, alhamdulillah~~~

mamashasha said...

pelan-pelan kayuh mala, uwais kan bijak dia pasti buleh....practice make perfect!

ibu-uwais-ameenah said...

thanks bed.

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers