Wednesday, July 21, 2010

segamat again & again!

belum sempat nak hapdet entry pergi segamat hujung minggu lepas, kami akan ke sana lagi. kali ini turut serta mak dan adik lelaki aku! alhamdulillah... dia dapat sambung degree kt UTHM. ni kes rayuan. maklum la, dia dari PUO. apply degree pun guna result part 5. tu yg awal bulan aritu tak dapat tu.




kalau tau jugak la... kompom-kompom ku tukar kereta dengan MIP isnin lepas. yela, setakat nak naik sebijak anda aku tu, bape orang sangat yg muat, ye dak??

so tadi mak pun dah tepon. dia akan naik train dari parit buntar terus ke segamat. aku ngn nash plak akan drive sebijak anda aku tu ke segamat. so, ingat nak amik half day petang la jumaat ni.

hehe... seronoknya saya!!




nota segamat : tadi MIP dah call, suruh bawak periuk la, pinggan mangkuk segala!! cisss..

No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers