Tuesday, August 10, 2010

anak bujang ibu

saya memang suka panggil dia begitu

"anak bujang ibu"

dia lah waris daddy


dia lah waris ibu

dia lah wali adiknya, ameenah

dia lah segala-galanya pada kami

walau pun dia serba kekurangan

tapi

dia sangat bijak

tengok lah tu

malam tadi dia mintak dengan ibu

"ibu, ibu amik la kotak kat atas almari abang tu. abang nak cari baju sekolah yang kaler putih dengan seluar biru tu ibu"

ibu pulak sebuk dengan mengemas surat-surat

sudahnya mintak tolong anjang dia ambilkan

di selaknya pakaian lama kat dalam tu..

finaally, he found it!

terus bukak baju seluar

pakai baju "sekolah"

baju tu sebenarnya kami beli lama dah

saja suka-suka

dia sibuk je nak baju sekolah..





"abang, kalau ada rezeki masuk sekolah SRAB, x boleh pakai gini tau! kena pakai seluar panjang or baju melayu!!"





*luv u abang*

No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers