Thursday, August 12, 2010

~jom solat~

pagi tadi, lepas mandi aku terus je solat subuh. malas nak tunggu anak-anak (selalu diorang solat sekali time maghrib) sudahnya, adik nampak ibunya yang dok melipat telekong terus nak solat.

aku pun suruh la dia amik telekong dia yang aku dah basuh kat almari baju. dia pun terketek-ketek pegi la amik. "ibu... ni ibu". "ok, adik semayang sorang-sorang ibu dah solat.. ni sejadah", aku cakap dekat dia.

dia pun solat la bagai....




camne adik solat nampak jambul ni..



Allah hu akbar!



sejuk perut ibu mengandung!



doa ibu : biar sampai besar gini ye nak!





*solat*

1 comment:

mamashasha said...

alhamdulillah....cute nye minah semayang..

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers