Friday, August 20, 2010

lintas hormat : McDonalds

ari ahad lepas, masa otw nak ke klang, aku terperasan la something. actually tempat ni dulu tapak pasar malam (kat belah luar puncak alam). lepas tu dalam 3 bulan lepas ada construction kat situ. pelik jugak aku apa la nak dibuat kat luar ni. banyak kali aku lalu, nak baca signboard dia. sempat terperasan dia tulis cadangan membina restoran makanan segera. siyesssss!!

aku syak either KFC or Pizza Hut. pasal 2-2 ni selalu je datang puncak alam and jual dekat lori. tup-tup, rupanya, depa bukan nak bukak kfc or pizza. but its McD babe!! wah... senang la cenggini. delivery terus ke rumah.

masa otw nak ke rumah akak ahad lepas, daddy saje je nak buat lintas hormat. nak tunjuk kat uwais. almaklum la, si asham boy tu memang suka McD pun. lagi pulak boleh delivery!









masalahnya, sempat ke McD delivery kat umah aku b4 aku move out to segamat???



No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers