Thursday, September 2, 2010

i hate this feeling!

membaca kepada tajuk. sungguh tak sesuwai pada ketika kita semua sibuk nak menghadapi hari raya kan!

tapi itulah yang aku alami boleh cakap setiap tahun.

sebab apa?

sebab... kena settlekan semua payment untuk raya

dalam keadaan yang kelam kabut hokei!

pastu kena pastikan kerja tak tertangguh masa cuti raya tu (aku peduli hapa kan?)

dan yang paling paling paling hazab

dan paling aku tak suka ialah

bila nak raya la, time tu la nak close 3rd quarter.

lepas 3rd quarter,

(i hate this)

a.u.d.i.t

tolonglah....

planning tak mo langsung involve audit tahun ni

you get what i mean??

yaww...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.





kalau aku kesian kat dorang, sape nak kesian dekat aku??

setahun aku takde asisstant, kerja berlambak.

cakap dengan 2nd bos yang aku tak suka tu (dia pun tak suka aku kot!)

ada dia cakap aku busy apanya..

aku nak tengok..

nanti aku babai dia pening kepala ke idak.

oh lupa, dia ada ramai lagi staff yang bijak-pandai boleh replace tempat aku

aku ni sape la kan...








*housewife to be*

No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers