Tuesday, January 25, 2011

new age, new hair!

bersempena birthday cik meenot, kitorang decided nak potong rambut dia. tapi bukan sebab nak melaram ke apa. aku memang prefer gegirl rambut panjang. pulak tu rambut anak dara tu plak curly kat belah bawah.

oh, kitoang potong rambut dia pasal dia dapat kutu!! goshhh.. mana la cik kenit ni dapat. geram betul. aku tengok-tengok, uwais pun ada sikit. masa minggu pertama uwais sekolah tu, sempat la tengah tunggu uwais, aku carik kutu dia. dapat 4 ekor kau!

ni tak boleh jadik. balik je uwais dari sekolah, terus aku gi watson beli shampoo kutu. nasib baik tengah offer. murah la sikit harga dia.so far dah pakai 2x. lepas ni nak pakai lagi. pasal tu le daddy dia suruh potong. tapi bila di tengok balik, cumel pulak anak dara ni rambut pendek. nampak kurang nakal. hahahaha...




awesome!


asal cuak ni??


cute, cuter, cutest!!


anak dara ibu


upah potong rambut. McD!





2 comments:

O'gosh said...

memang cute macam ko kecik2 dulu la ti..

ieda said...

saya lebih suka budak kecik rambut pendek..kemas & cute.

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers