Saturday, February 12, 2011

menyelinap masuk bilik orang tua!

asyik postpone je tido bilik sendiri, so minggu ni no excuse, korang tido bilik korang ekkk... weekend je boleh tido dengan ibu....

ok, mula-mula dua ketul ni dah tertido kat hall, sudahnya ibu angkat masuk bilik. tido katil memasing...





pastu... pastu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


paginya... memasing menyelinap masuk bilik orang tua!! hampeh... abang masuk pukul 2.19am, adik masuk pukul 4.20am... anak-anak...


3 comments:

Yasmin Nabilah.. said...

hehe..comey!!

ibu-uwais-ameenah said...

ina, tu le pasal, baru sekali je budak berdua tu tido smpi pagi kat bilik dorang..

ibu-uwais-ameenah said...

ina, tu le pasal, baru sekali je budak berdua tu tido smpi pagi kat bilik dorang..

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers