Monday, March 7, 2011

bon voyage



selamat becuti untuk satu-satunya kakak kesayangan saya ke bandung, indonesia. sekarang ni dah dalam flight dah. amboi, bergebang ngan kawan-kawan ajer yer!

aku x kirim apa-apa pun. pasal akak dah pesan kalau nak kirim, no no kirim air liur. kirim dengan duit yer.. hahah.. xde apa pun nak dipesan. kang suh dia beli aku x berkenan, susah plak karang!



2 comments:

mak long uwais ameenah said...

alhamdullilah...dah selamat smpai pun....x berkesempatan nak beli pepe tuk ko kecuali sorvenior fridge magnet....hajat di hati cam nak jejak skali lagi....sbb terkilan bnyk benda x dpt dibeli sbb ongkos nya ckit....klau dpt je green light comform on....masa tu ko minta apa pun bole....doa2kan dpt ye!!!!!

ibu-uwais-ameenah said...

yey yey... dapat fridge magnet! aku pun teringin.. kot2 kalo dpt msk gomen, duit epf tu boleh le..

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers