Friday, March 25, 2011

dramas

shahz jazle ke, shahz jazle (pronounce as jazel). gosip dia dengan maria farida ke. aku tak kisah yang penting aku suka tengok gemilang, bersiaran setiap isnin 9malam kat tv3. esoknya pulak pukul 9malam, sekuel asmara, asmara 2. best betul!!



tapi dalam gemilang ni aku menyampah betul makcik nama ruhana ni. poyoronos betul.


asmara, paling x berkenan dengan bapaknya si zalia..
oh yea, jangan lupa ek pukul 7malam setiap isnin hingga khamis, begitukah cinta. dah nak abis dah citer tu... best... best....

korang... aku memang suka tengok drama. samarinda samson & delaila tu lewat sangat.. kadang tengok kadang tak. selalunya terlupa... 2 minggu lepas tengok cerekarama citer yang fasha sandha berlakon tu, yang dia curang ngan laki dia.. aku rasa citer tu lain dari yang lain. selalunya drama ni pusing2 macam tu gak jalan citernya...







apa da melalut citer pasal drama plak ni...


luv;

2 comments:

O'gosh said...

best le ko ada masa nak tengok sume ni..huhu

sW33tdARLiNG said...

dah abis pun begitukah cinta...

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers