Monday, November 28, 2011

3 minggu lagi

alhamdulillah ibu dah selamat sampai ke rumah. dari johor bahru, melawat anak bujang kesayangan dan juga mertua. melawat ke?? dah selalu bonar balik ni haaa...

3 minggu lagi. ada apa 3 minggu lagi? ha, lebih tepat lagi, hampir 3 minggu lagi baru dapat ketemu Uwais kembali. wah gitew. nampak gayanya ngomong indon gitew....

ibu nak kena pergi induksi la minggu depan. dari 5hb sampai la 15hb. lama giler. tak pernah nak berpisah dengan anak-anak lama gini. eh silap. maksud ibu berpisah dengan cik meenot. abang semenjak dia sekolah, asal cuti sekolah dia balik rumah atuk dia. lagi pun dia dah besar. dulu masa dia sorang, bukan dia yang demam, ibu yang demam rindu kat dia.

dulu uwais pun tak boleh pisah lama dengan ibu. fobia kena tinggal. tapi sekarang lain pulak. contoh terbaik tadi la. wah wah wah lepas salam je terus dia meniarap sambil tengok tv. babai ibu pun tidak. dia dah besar, so x heran sangat.

yang ibu risau si adik ni ha. asal x nampak ibu depan mata je, carinya keliling rumah. hadoiiii. tadi mak pun dah ingatkan anak sulongnya, nanti ibu takde jangan dok tidorrrrrr je. tengok-tengok sama anak (meenah) tu. ha, senang citer kalo mak sendiri dah nasihatkan encik suami. dia memang x derhaka cakap mak pak dia. cakap bini je x berapa nak dengar. hehehe.

ok lah, rasanya mesin basuh dah abis tu. nak masukkan kain second trip pulak. babai!



**ralat lagi lupa nak tangkap gambar anak bujang**






No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers