Thursday, June 28, 2012

maksilofasial

petang tadi bawak Uwais ke appointment masilo. setelah 2 kali postpone. asal mula doktor postpone ngat appointment dapat 6 bulan lagi (selalunya pack) tup-tup awal plak dapat, 28 jun. kali ni pergi bertiga jer, MiP sibuk dengan ICIEB kat Melaka. 

persoalan yang ingin diutarakan kepada doktor pun dah, jawapan yang doktor bagi pun pada aku boleh diterima pakai. so kita tunggu lagi setahun gigi Uwais yang operate aritu akan tumbuh ke tak. aku risau tak tumbuh, pasal dah 2 tahun kan... tapi doktor cakap akar dia ada, dia boleh rasa (sambil peagang-pegang gusi Uwais). so buat masa ni gigi depan masih tadak yer.....


sekarang gigi abang ada 10 je. pasal 10 batang dah operate buang.


abang... masa scalling gigi bulan lepas



relevan ke???


arini pun sempat gak aku g potong rambut kat x-cut. adik a cut above. dah naik harga jai rm16. biasa la aku, pasal rambut tebal kena la layer kan? aku potong pendek yang janji boleh ikat


rambut aku yang dipotong ala-ala cenggini la... cumanya x perang jer...


*bila la nak rebonding ni*

No comments:

:: we belong together ::

Daisypath Anniversary Years Ticker

:: my asham boyyy ::

Lilypie Kids Birthday tickers

:: my asham kepinggg ::

Lilypie Fourth Birthday tickers